Vill vara liten!

Idag var min samhällskunskapslärare väldigt rolig! Vi psratade om att det behövs fler entreprenörer, såna som bildar företag. Och han hade massa idéer! den bästa avr nog att man skulle sälja stenbumlingar till de stackars länderna som är helt platta och inte har några stora bumlingar. Haha ;D

jag vet inte, men av någon anledning så tänker jag på Goliat när jag hör bumling... :P Ni kasnke ine vet vem det är men det är hur som heslt en tecknad figur sm levde på typ stenåldern eller något. Det gick på sommarhajk men vi ahde också en Goliatfilm...Men nog om det ;)

Idag gymade jag IGEN, och som jag och AK snackade om, eller smsade om, så känns det som att jag skriver här ungefär varje dag att jag gymar! Men så är det inte, jag gymar 2 gånger i veckan, och ibland 3, om någon anna träning uteblir, så det är quite konstigt att det känns som att jag gymar varje dag :P

I alla fall, när jag gick hem från gymet, ja  jag gick för det skulel typ vara en kvart tils bussen gick och det tar 20 min att gå ungefär tror jag,  Jag glider i från ämnet hela tiden ;D kanske ska sluta förklara mig hela tiden! Eller inte :P
Men när jag gick så hörde jag hur det knastarde i snön, så jag avr tvungen att pröva göra en snöboll! Och  snön var PERFEKT kramsnö!
Jag gjorde bara en liten boll, tro inte att jag satte mig i snön och rullade värsta snöbollen, haha :P
Men ååh, jag vill vara liten igen! Då ahde jag kunnat gå ut och göra en jättejätte stor snöboll, större än mig sjäv och massa andra roliga saker!
Men det skulle kännas lite töntigt att gå ut nu helt själv och leka i snön! Haha, men ärligt talat så är jag liten sugen, eller inte att göra det själv men med en kompis. Haha ;P

Haha, jag kommer ihåg en gång när jag var liten så hade jag och mina syskon gjort en stor snögubbe, och jag ville så gärna hoppa upp på den axlar och sitta där, och efter många försök lyckades jag faktiskt! Och jag kände mig så cool när jag satt där, fråga mig inte varför ;D Haha, men en gång råkade jag ta sönder hela snögubben så den välte när jag skulle hoppa upp :/ :P

Kommentarer
Postat av: AK

Du gjorde det igen Linda, sitter här o skrattar idag me ;)

Förresten så måste vi ha snöbollskrig snart! Och skit i töntigheten, ut i snön och krama på bara ;D

2008-11-26 @ 15:48:21
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: linda

Hell yeh! :D:D:D

2008-11-26 @ 15:50:15
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0