Tacos!

Hemma för andra gången idag!
I morse hade vi argumenternade uppsatsskrivning i svenska. Jag trodde att det typ skulle vara skitjobbigt, men så var det inte :P Vi hade te timmar på oss, men så länge satt jag inte riktigt :P så jag och AK hade tid att åka hem och köra singstar, som jag förlorade HELA TIDEN! :@ ;)

Sen lyxade vi till det lite och åt tacos till lunch, vilket jag tror smakar liiiiite bättre än skolmaten, men bara lite...

Mumsigt va!?


När vi skulle tillbaka till skolan så kom bussen för tidigt så vi missade den och kom försent till svenskan.
Sen var det redovisning som gällde på hälsopedagogiken som väl gick helt okej förrutom att jag började skratta lite :P

Ikväll är det uteträning i regnet! Blä säger jag bara ;)

Kommentarer
Postat av: AK

Tack för smurfbilden Linda! Haha :P

2008-11-18 @ 22:12:17
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men sluta klaga och kolla hur jag ser ut! :P

2008-11-18 @ 22:21:22
Postat av: Christina

Vänta lite, hann ni med DETTA på 3h:

Skriva en argumenterande uppsats

Åka hem

Göra tacos till lunch + äta

Sjunga singstar

* Åka tillbaka till skolan

!!??



HUR snabba är ni egentligen?? :S :P

2008-11-19 @ 18:15:16
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0