Tyresö Bilglas

Ja, då var man hemma efter ca 5 timmar i centrum :) Jobbade åt Tyresö bilglas, de var skittrevliga :D Men folket i centrum var tyvär inte lika trevliga... Jag ska nog börja ta emot reklam och så lite oftare! ;)

Egentligen skulle vi varit 5 som jobbade där idag, nämligen Emma, Jenny, Björn, fredrik och så jag, men Fredrik har slutat och kom inte men det gick bra i alla fall.

Våran uppgift var att dela ut broschyrer till de som har stenskott(/skottlosning;D) eller sprickor på vindrutorna. Att laga stenskotten var för övrigt gratis nu i november. Men konstigt nog så var det nästan INGEN i hela centrum som hade bil när man frågade dem...trots det fanns det jättemånga bilar på parkeringarna och många av dem hade stenskott och sprickor.
Liksom varför säger folk att de inte har bil när de inte ens vet vad vi ska fråga om? Jag och Björn fick iaf den skönaste kommentaren:
-Ursäkta, har du bil?
-Näej...eller...jag vet inte...

haha och alltså det lät verkligen som om hon inte visste! xD Okej, det låter inte så kul nu men det var det. det blir alltid mkt tråkigare när man återberätar saker.
Det var även en man som inte har någon bil, han har friska ben i stället :P
Och så var det två små tjejer som hämtade klubbor till mig och Björn som Ben and Jerrys delade ut :)

Tyresö cntrum är inte det stället jag rkomenderar för att äta mat i, man får inte välja vad man vill ha i lugn och ro! Vi stod där och spanade in menyerna när de frågade
 -vad vi ville ha?
 - vi har inte hade bestämt än.
 -okej.

Några sekunder senare, och då menar jag sekunder
-ska ni ha meny 6? 
-Vi har fortfarande inte bestämt.
-Okej, ska ni ha meny 8 då?
-jag vet inte, vi har inte bestämt.
-Meny 11?
-Nej, jag vet inte! 

Jag menar, kan man få beställa i lugn och ro! :@ Det slutade i alla fall med att jag åt kebab med bröd och Björn var lite nyttigare och åt kycklingfile med ris. Jag var i alla fall nyttigare än Emma och Jenny som åt på pizzeria hörnet ;)

Gårdagens kväll spenderades med Malin, där det blev en hel del singstar! ;) och så kollade vi på några bilder :) haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Ha ha, ofta de stressar sönder er!! XD

Ni borde sagt typ: "hör ni dåligt eller? VI HAR INTE BESTÄMT OSS och det går inte snabbare för att ni tjatar!" :P

2008-11-16 @ 17:51:23
URL: http://christina08.blogg.se/
Postat av: Becca

haha,

2008-11-17 @ 21:53:22
URL: http://undeerbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0