Träna, eller inte träna...

Sitter och försöker förberede min agrumenternade uppsats, än så länge går det bra men jag har i och för sig bara skrivit rubriken hittills. det kasnke går sämre sen, vem vet? ;)

Idag har jag gymträning, men problemet är att det regnar ute och jag cyklar till mitt gym. Inte lockande, men om det ska bli av någon träning idag måste jag ta mig i kragen och cykla iväg! Usch. Jag är inte taggad på det! Men å andra sidan så borde jag...

Haha det här är typ precis vad jag ska göra på uppsatsen på tisdag, argumentera! Men varför känns det som om det är mycket lättare här på bloggen än avd det kommer bli på uppsatsen?

Kommentarer
Postat av: Christina

Ha ha, har du hört talas om något som heter: BUSS! ;)

2008-11-14 @ 17:03:46
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0