Skitställe är vad detta ställe är!

Idag slutade vi tidigare och då had ejag tänkt att jag skulle gå hem och sammanfatta min del av hälsopedagogiken. Gjorde jag det? Nej. Men sen tänkte jag att jag skulle göra det i alla fall, men jag sätter mig här och blogagr i stället. Får ta itu med den någon annan dag om jag inte hinner nu.. :P

På spec idrotten körde vi innebandy och till slut var det bara AK, Malin, Rasmus och jag kvar, då blev det väldigt roligt! Även om jag och Malin förlorade med typ 100-2 :P

Nu ska jag äta lite pannkakor, kankse inte den bästa maten innan träning men det är gott i alla fall :D


Kommentarer
Postat av: Lina

oj vad är ett skitställe?

:S jag känner igen mig på den här punkten haha. Man har likso ambitionen att gå hem och va jätteduktig men......mm det är inte alltid det blir så :P

2008-11-09 @ 10:37:08
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0