Säg vad ni tycker snälla! ;)

Okej, jag börjar från början. Igår hade jag och AK en tävling,vem som skrev flest inlägg den dagen. Vi bestämde oss för att ha tävlingen när klockan var kanske 10, på kvällen. Grym som jag är fick jag ihop 4 inlägg, AK 3.


Tidigare under dagen hade kära AK skrivit 3 andra inlägg, och jag ett. Men visst kan man inte räkna med dem, man räknar ju med dem som man skrivit från att man börjar tävlingen väl? Vad tycker ni? Hon tror att hon har vunnit!

Nu behöver jag VERKLIGEN kommentarer av alla som läser detta! ;) 


Kommentarer
Postat av: AK

Alla vill väl veta sanningen? Här är sanningen:

Vi bestämde vem som skrev mest inlägg DEN DAGEN! Min dag började inte tio på kvällen!

2008-11-26 @ 15:57:26
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Låt den rättvisa komma in

Nåja, kanske dagisfrökennivå, men BÅDA VANN! :D TJOHO! Nu är alla glada och pussas och kramas!

2008-11-29 @ 00:11:03
Postat av: linda

haha :D vem är det? :)

2008-12-08 @ 17:23:51
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0