plugg plugg plugg

Alltså jag har typ gått och sagt att vi inte har så mycket att göra i skolan, med det är en stor fet LÖGN!!! Anledningen till att jag säger det är för att jag glömmer bort alla läxor vi har så jag tror inte att vi har så mycket. Sen kommer jag på dem ungefär dagen innan det ska vara klart och då blir det stressigt vill jag lova!
Jag funderade på att skaffa en kalender men grejen är att jag aldrig skulle kolla i den så det skulle förmodligen ej hjälpa :P

Här ska ni få en liten lisa på allt jag har att göra:

Svår spanskaläxa till i morgon
Läsa 25 sidor till i engelskaboken till i morgon elelr på fregad, jag kommer inte ihåg
Bestämma vilket ämne man ska skriva om på tisdag plus gjort en lista med argument tillspå fredag
Argumenterande uppsats på tisdag
Naturkunskapsprov på onsdag
Sen har vi en svenskabok att läsa också som vi ska göra läsloggar till!

That was it tror jag! så jag ska nog gå och plugga fram till bonde söker fru. Och sen är det ju tyst vittne också! :D
I helgen lär det inte bli så mycket plugg för farmor kommer :D, på lördag ska jag jobba med att dela ut reklam åt tyresö bilglas i centrum och på söndag fyller pappa år! så det blir tårta igen ;)

Shit, jag kommer att ha ätit tre tårtor inom mindre än en månad! Eller inte jag helt själv men iaf :P Först var det när jag fyllde år, sen fars dag och nu pappas födelsedag! Och snart är det december dåkommer man äta massa godis och kakor och grejer, jag kommer bli en tjock smock! :S: haha ;)

Nej, nu måste jag gå till pluggandet!

Kommentarer
Postat av: AK

Va bra att du skrev upp våra läxor. Då fick även jag lite koll ;)

2008-11-12 @ 23:38:54
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: linda

ja! haha :P

Men jag kom på att jag glömde hälsopedagogiken som ska vara klar på tisdag! en sak till! Men den är du ju redan klar med ;)

2008-11-13 @ 09:48:30
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0