Paralympics

Så var den längsta dagen i skolan över. Den började med att vi såg på en film som man kunde somnat under om man ville. Inte för att den var dålig, utan för att man var grymt trött!
Dock han vi inte se hela för vi skulle iväg till paralympics ;) som vi hade på idrotten, det var ganska kul. Bl.a. så körde vi blindfotboll som var galet kul att kolla på! :D Men kul att köra också :)
Mitt lag, bestående av mig själv, Adrian, Jonis, Emil och Jossan vann! :D
Jag fick även en snäll kommentar av Jonis som tyckte att jag var brun :D Alltid kul att höra även om man inte tycker så själv ;)


Sen var det samhällskunskap där det typ var terdje lektionen som vi bara satt och lyssnade på redovisningar, sen matte där det inte blev så mkt gjort och sist men inte minst var jag tvungen att skolka lite från spanskan så vi skulle bli klara med hälsopedagogiken som ska redovisas i morgon :S Hoppas det går bra!!!!! HATAR att redovisa! :/

Kommentarer
Postat av: Christina

Ha ha, vad kul! (med fotbollen:P)

Men Linda, du ÄR brun! I alla fall i jämförelse med oss andra vitingar XD

2008-11-18 @ 15:50:17
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0