Oh nooooo!

Idag hände något som inte brukar hända. MINA JENAS SPRACK! I skolan och allt, usch! :P Men som tur var så syndes det typ inte och jag hade en kort dag så jag gick klart den :P Haha! Nästa gång jag ska ta av mig en sko ska jag vara väääldigt försiktig!!

Och de sprack inte för att jag försökte gå ner i split!
Jag skulle ta av mig min sko när jag satt på ett bord, och då bara: KCHHHHHT (äh ni får själva avgöra vilken ljudeffekt det här här ;P)

Det var ett par av mina favvo jeans ;-(

Nu tänkte jag faktiskt krypa ner i soffan och sätta på en film.

Myyyys till er!

Kommentarer
Postat av: Christina

Vilka jeans var det??

Mysigt med film!

2008-11-27 @ 15:57:25
Postat av: vendela

hihi, va pinsamt=P hps du kan laga dom lr nåt=)

2008-11-27 @ 18:04:07
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/
Postat av: linda

mina miss60 :/



haha, ja verkligen! det hoppas jag med ;P

2008-11-27 @ 22:05:48
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0