min helg

Min helg har bestått av gansak mycket Christina och lite Lina ;) I fredags var de här och åt middag och vi såg på idol och så :)
I lördags hade jag flrst världens jobbigaste träning och sen åkte jag hem till Christina och käka middag. Sen hjälpte hon mig att fixa min blogg så nu är den skitfin!! :D
Hon är typ den enda kompisen jag har som kollar  på brottskod försvunnen tror jag :P Så det var kul att vi såg det tillsammans :D

Just nu kollar jag på parlamentet och Bjrön Gustafsson är äntligen med igen!!! =D

Kommentarer
Postat av: Christina

Brottskod Försvunnen ftw!!! <3 :P Ha ha



Jag har haft en skitkul helg med dig :)

2008-12-01 @ 15:58:06
Postat av: linda

Detsamma :D:D

2008-12-01 @ 17:10:14
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0