jävlar vad de snöar!

Shit! Nu märkte jag hur mycket längre tid det tar att gå i snö!! Får nog börja med att gå hemmifrån en kvart innan bussen går nu omj ag inte vill springa eller missa den ;)

Idag hann jag faktiskt från ind.valet till bussen på två minuter!! tur annars hade jag fått vänta :P
På den kära bussen satt Vendela! :D Så typ kanske 1/3 av bussfärden blev iaf rolig ;) Nu ska jag in och kommentera hennes musikblogg, vendelasmusik.blogg.se

Annars har det inte vart nåt speciellt idag, förrutom idrotten som var väldans kul ;) Vi körde boxning! Men det var en lite annorlunda uppvärmning, man ksulle slå varandra i magen, men inte så jättehårt som tur var. haha!

Nu ska jag äta lite och sen iväg till träning.

Over and out ;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Hon sade det i skolan idag ;)

Hi hi!

2008-11-25 @ 16:29:49
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0