hurra :D

Mitt förra inlägg  tyckte AK väldigt mycket om! :D jag tycker om att göra folk glada :D Hon ville ha ett till roligt, men det är svårt på beställning ;p vad ska man skriva för att vara rolig? Det förra inlägget bara något jag kom att tänka på, så jag får väl börja tänka på saker oftare helt enkelt ;) Skriva om det istälet för vad jag gör hela tiden. men mina tankar brukar inte vara så intressanta för omvärlden enligt mig ;P

Fast just nu tänker jag inte på någonting typ, så det=inget att skriva om? :P äh!Men här ska du få något du skrattad åt nyss :D

Linda säger:

wiwiwiw! alltså det här inlägget blir inte alls bra du kommer bli tjockt besviken!

annakarin säger:

haha "tjockt besviken"? Det var ett nytt uttal för mej hahahahha

Linda säger:haha, jag hörde det på gyllene guldbruna ögon ;D

Hmm, man är nog som roligast när man inte tänker på att vara det ;) Men nu kom jag på att serien hette leende guldbruna ögon, men spela roll :P

Nu ska jag försöka fixa så att mina kommentarer syns utan att man ska behöva markera hela skiten :P

Skriver kanske snart again ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0