Halloween

Kom nyss hem från Sandras halloweenfest. Vi satt mest och snackade och körde "bussen" oh några andra kortspel. Det var trevligt :)

Igår sov jag som sagt över hos Christina :D Först gick vi ut i regnet och hyrde "saw III" pch Little man. Sen åt vi middag och såg på skräckisen. Sen gick vi faktiskt ut i mörkret och gick en promenad med hennes hund! Sen såg vi komedin så vi skulle kunna somna ;)

Jag hade nästan glömt bort att det var IDAG som jag kom hem från henne (eller i och för sig var det ju igår nu eftersom klockan är typ halv ett...), det är nog för att jag har hunnit göra så mycket emellan, för när jag kom hem så han jag vara hemma ett tag, sen åkte jag och tränade, sen kom jag hem och duschade och åt och sen kom Puk-O! och Jenny och vi gick till Sadnrew.
Ja så ahr väl  min dag sett ut ungefär ;)

Här är några bilder från Dennis fest so m jag snodde från hans blogg, de får duga tills jag får resten och så kommer det upp halloweenbilder lite senare ;)


Födelsedagsbarnet i gene hög person


en gren i 5-kampen som man fick blåmärken på benen av!









ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0