fredag!!!

Äntligen fredag och helg igen :9 Tyvär så kommer nog helgen dock gå gansak fort som alla andra helger.
Idag visste vi inte om vi hade engelska elelr inte så vi gjorde en chansning på att vi inte hade. Och et blev bättr än förra gången vi chansade på det för idag hade vi ingen! Så vi började kvart över 11 och slutade klockan 1!! det kalalr jag nice! ;)

I morse åt jag väl inte världens nyttigaste frukost direkt för när jag gick upp så stog min kära farmor och bakade och vem kan då låta bli att smaka? Kakdeg och sockerkakssmet är världens godaste! haha ;)

Jag tycker att alla ska gå in på alaeddin.blogg.se och spana in den!!!!!
Han var inte nöjd med sin blogg så snäll som jag är hjälpte jag honom att göra om den när vi hade lunch igår :) Någon som ser några likheter? xD hahahha :D
haha men jag ska hjälpa honom att fixa den bättre sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0