Badminton

Ja som ni kanske förstår så har jag spelat badminton idag :) Vi hade först tänkt att spela tennis men det var fullbokat hela dagen tyvär :/ Jag spelade i alla fall med Linn, det var jättekul! :D Men dock lyckades jag inte vinna någon av de två gångerna vi räknade poäng :P Och så kan jag försäkra er om att det är väldigt svårt att spela med vänster han om man är högerhänt men det går! :O ;)

Vi träffades lite innan i centrum och skulle käka lunch(/brunch för det avr rätt tidigt) men inget i centrum avr öppet så det fick bli hederliga Mc Donken.

Träffade Emma i bokhandeln sen, där hon jobbar, det var kul :)

Ikväll blir det farsdags tårta Mumsigt värre! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0