Aldrig mera pizza!!

Idag åkte jag och Lina till Pizza hut efter skolan. Vi hinenr typ aldrig ses :/ Men iagd så gjorde vi iaf det. Tänkte äta deras mumsiga lunchbuffé. Och när vi var påväg (i armkrok) mot dörren så ser jag att Lina plötsligt är borta, så jag tänkte "va fan håller hon på med" och sen på en sekund så ligger båda två på marken! HAHA! Alltså jag hör att det inte låter så roligt, men det var det :P

Hur som helst så blev jag iaf äckligt jävla pissmätt!!!!!!! Och jag är det fortfarande fast det typ var en och en halv timme sen vi åt, Jag kommer typ inte behöva äta något på en vecka!

på bussen hem såg jag en gammal kompis från Sofieberg, eller jag såg honom nte förrens han gick av och sa hej. Men han hade i alla fall värsta smilet oh var skitglad! Och det smittade liksom av sig så jag blev glad med! ;)

Käääärleeeek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0