Torsdag

Hej!
Nu har jag lite brottom! :P Jag hann bara komma hem och slänga i mig lite käk och nu ska snart cykla iväg till tränigen.
Egentligen slutade jag 20 i 2 mne Denis skulle ha sin dramauppslpelning klocakn fyra som jag skulle kolla på och den var jätterolig! :D
Men som tur var så hade jag elli :P (det gick ju bra utan din mobil ;))så vi åkte till centrum emellan. Jag försökte hitta ett par vita shorts och något till avslutnigen men det blev en glass i stället :P Men för ellis del så hittade hon te bikinidelar ^^ de var coola fast hon ska inte behålla alla :P
Sen kom sandra och sen kom buko, jenny, frida och eleonor och så kollade vi på  föreställningen :)

Ska kanske på Crazy night i tyresö cntrum sen efter träningen :)
Ses kanske där ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Teatern var ju jätte rolig!

2008-05-29 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0