soligt

hej!
Nu är det ganska soligt ute och jag vill ut och sola, men jag måste göra klart svensakintervjun först, sen får jag gå ut. Det är för min egen skull annars komemr jag inte göra klart den :P

Idag hade jag och Anna-Karin våran engelskaredovisning om England. Vi var allra först och det var skönt för man hann inte tänka så mkt, vi hade ocokså tnkt att det avr bra för då skulle inte så många ha kommit (man vet ju hur det är på vra eng-lektioner) men det hann komma in rätt många och lyssna på oss iaf :P
Men jag tycker det gick bra för oss, eller hur ak? :) och det är så skönt att ha den klar och inte behöva göra den på onsdag.
NK provet gick också bra fast jag inte hade pluggat så mycket.

I morgon ska det bli 20-25 grader! så det blir nog schortsen då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0