HSK tränar ;)

Kom precis hem från träningen. Och my god vilken roliga träning det var ^^ Det var bara Buko, Björn, Denis och jag där. Vi värmde upp med basket som var väldigt roligt för vi körde ju utan skor så man ged typ runt och utan regler :P Jag tror jag skrattade genom hela "matchen" ;D
Sen gjorde vi bara vanlig cirkelövning ochsen några parövningar som gick väldigt bra. Eller vad säger du Buko? Hahaha!
På vägen hem fick jag se några filmer från Polen på Björns mobil som var grymt roliga!!! xD Ska inte gå in på vad det var för filmer men de var jättejätteroliga! =D

Innan min träning så hade även jag och min bror varit ute och sprungit 7-8 km! Rekordlångt för min del! :D Och han var snäll och höll mitt tempo =)

Nu ska jag hoppa in i duschen. <3<3

Kommentarer
Postat av: ellinor

LINDA jag har glömt min mobil hemma! men kommer förbi din hemkvist vid 2 o hoppas på att du är där då :P

2008-05-29 @ 13:18:38
Postat av: Buko

Haha! Så roligt har jag nog aldrig haft när jag kört styrka. Nåja... Magstyrka var det iaf ;)

2008-05-29 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0