Helgen

Shiit vilket väder det har vart i helgen asså! :D Men i söndags var det nästan FÖR varmt! =) men bikinilinjen syns så jag klagar inte ;)
I lördags så var jag med Lina och Christina, som var alltför länge sen jag var med. Vi började med att gymma på friskis i Haninge, sen åkte vi till Christina och gick ut med hennes hund och åt sen amerikanska pannkakor. Det var gott! Sen åkte vi till mig och köpte glass och gick till hästhagsbadet.
Mer hann vi inte göra =/ vi funderade på att träffas på kvällen men så blev det inte så jag gick til Malin i stället =) Där åt jag mer glass ;) fast de åt också glass såklart :P sen ksulle Elin hem så jag och Malin drog hem till mig och chillade på studsmattan :P

Igår så hade jag ganska tråkigt, bara solade och pluggade, men inte så mycket som jag hade tänkt och så tränade jag på gymet.

Idag var det bara orientering i Rudan så jag fick en välbehövlig sovmorgon :) Orienteringen gick nog helt okej skulle jag tro.

Och så måste jag säga GARTTIS SANDRA!!! <3<3<3<3<3 Jag tycker du är bäst =)
hon kom 3:a i mångkamps DM! Väldigt väldigt bra gjort, hon var inte på topp helelr utan är lite fökyld och nertränad, det var lite Karolina Kluftigt ;D

Juste, jag har klippt luggen också idag! :D Den är snedlugg, itapp och uppklippt :) blev ganks nöjd och det är skönt för den var så låång innan!

harebra =)

Kommentarer
Postat av: Christina

Du får lägga upp bild!! :P

2008-05-13 @ 16:31:00
URL: http://christina08.blogg.se
Postat av: anna-karin

ska du inte länka till min blogg oxå linda? :)

2008-05-14 @ 14:40:56
Postat av: linda

hehe aa de ksulle jag göra om jag hade ngra ;)

självklart :D

2008-05-14 @ 14:55:57
Postat av: Annika

Aha, det är här man håller sig uppdaterad om ditt liv:P

2008-05-14 @ 16:00:33
URL: http://drommarbarn.blogg.se
Postat av: Linda

yees de är de ;D

2008-05-14 @ 16:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0