friidrott

Dan började med ett besök hos tandläkaren klockan 07.40. Inte världens bästa tid men det fick funka. Och när jag kom till skolan så var AK fin i håret =) hon hade nämligen klippt sig.

Senare på idrotten så hade vi friidrott. Det ahde jag inte sett fram emot eftersom om mna är friiidrottare brukar alla ta förgivet att man är bäst på alla grenar, även om man BARA håller på med sprint :S =P

Men det var faktiskt kul! :D Bäst gick det att hopppa höjd och kasta spjut. I höjden lyckades jag ta 1.30 m! :D Inte så högt för de flesta men för mig
Och i spjut så lyckades jag kasta 17.50 m!!!! =O
Jag är hlet enkelt nöjd ;D

Och så måste jag berätta den roliga nyheten att vi kanske ska börja träna lite med västerhaninge!!!! :D KUL va Christina och alla andra västerhaningare? =D Det tycker iaf alla hanvikare ;)

Och nu är det nästan exakt en månad och två dar till jag och Linn åker till Brighton på språkresa! wiiiiihoooo vad jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 19:59:27
Postat av: Buko

Västerhaninge? :O Är du säker på att du inte menar ÖSTERhaninge? Annars blir åtminstone jag ganske förvirrad... :S

2008-05-20 @ 21:04:29
Postat av: Dennis

Men de är ju från Österhaninge =P

2008-05-20 @ 22:33:02
URL: http://metrobloggen.se/tonarsskalle
Postat av: Anonym

Hoppsan!
bäst å ändra ;)

2008-05-21 @ 13:51:59
Postat av: Anonym

Åh, vad kul! ;D

2008-05-21 @ 18:21:09
Postat av: Christina

Jaha, vem har sagt att vi ska göra det?? Ska vi träna på Torvalla eller eran arena då eller :P?
Och jag håller VERKLIGEN med om att bara för att man går på friidrott så måste man vara bäst på allt. Tror folk att alla friidrottare är mångkampare eller??

2008-05-21 @ 18:45:33
URL: http://christina08.blogg.se
Postat av: linda

vår tränare pär sa det.. jag vet inte, först skulle ni till trollbäcken, men sen sa han helt plötsligt att vi skulle till er...;P

ELLER HUR!skönt att ngn förstår mig =) fast jag hoppas du menar "måste man INTE vara bäst på allt" ;)

2008-05-21 @ 18:48:00
Postat av: Alaeddin

haha, kommer du ihåg va jag fick på spjut och kula ;)

2008-05-22 @ 17:34:52
URL: http://alaeddin.blogg.se
Postat av: linda

1 cm var de va? ;)

2008-05-22 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0