Första sommarlovsdagen :D

Idag var det första dagen som ledare på friidrottskolan. Jag trodde att det skulle börja med att jag kom försent eftersom jag cyklade iväg typ när det var typ två minuter kvar! :O Men jag hann men hade lite mjölksyra i benen :P
Det var hela 8 st som deltog (eller vad man säger)  ;P och fem ledare, men det avr roligt! Fast det kändes inte riktigt som det brukar på det där lägret för det brukar vara fullt av barn på IP men nu avr det typ helt tomt :P

Sen så hade jag, Linda och Christina picknick vid stenbadet ^^. Vi åt kycklingsallad, baugette, fruktsallad, körsbär, bulle och kaka. Hehhe riktiga svullon ;P Sen började det regna så vi gick hem till mig och sjöng sing-star och hade skoj :)

Kommentarer
Postat av: malin

jag, linda ch christina..

menar du inte jag lina och christina ?

puss

2008-06-12 @ 19:00:22
URL: http://mallinandersson.blogg.se/
Postat av: Christina

Jääs :D

Men ibland måste man svulla lite ;)

2008-06-13 @ 19:52:59
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0