TRE DAGAR ;p

Hej! Nu var det ett tag sen jag skrev men det här har iaf hänt:

Söndag
Först hade jag tävling. Efter det så åkte jag hem och duchade och åt jättefort och sen åkte jag iväg och kollade på osans fotbollsmatch. Efter det så var jag med Elin :) Det var ett tag sen jag träffade henne :) Vi var ute och gick och drev med en VÄLDIGT lättlurad Al =D Hahaha :)

Måndag
Vi hade temadag i skolan så vi var på rudan och hade aktiviteter för turistklassen, sen åt vi wook sen spelade vi brännboll :) Efter det åkte jag och Becca hem till mig och stekte på studsmattan :) Men utan resultat för min del =/ Sen tränade vi på torvalla med Österhaninge, men utan Christina =/ Stackarn hade blivit hundbiten :S Efter tränigen körde vi fotboll mot dem som i slutet blev rugby i stället ^^ Vilka som gjorde flest mål ska vi inte prata om men vi hade iaf den bästa målgesten! xD

Tisdag
Imorse när jag vakna stod farmor och bakade bullar :p Det var mysigt att komma ner  köket när hon stid där :)
I skolan var vi på drottningholms slott med klassen sen efter gick några till Kina slott. Ingen träning sen idag eftersom jag inte ska gymma nu förrän i Augusti för att vara på topp till DM :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: eleonor

"vilka som gjorde flest mål ska vi inte prata om", det tycker jag vi ska :D hahah (a)

2008-06-03 @ 16:05:32
URL: http://elundbladh.blogg.se/
Postat av: linda

hehe du tycker det va? ;)

2008-06-03 @ 18:24:03
Postat av: Alaeddin

Linda ljuger mycket..

2008-06-03 @ 23:30:02
URL: http://alaeddin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0