The sun's back =D

Huuuurraaaa :D Det är sol igen!

Idag tävlade jag ju i 200 meter och det gick bra =) Jag persade förmodligen men tiderna har inte kommit upp än, enligt min tränare så sprang jag på ungerfär 27.29 eller något vilket är bra för att vara mig och för att inte ha tränat 200 påhur länge som helst =D
Jag trodde att jag typ sprang på 30 sekunder för det kändes verkligen som jag sprang i slowmotion och fick mjölksyra efter typ 120 meter, i benen armarna och KÄKARNA! =O Jag menar hur ofta får man mjölksyra i käkarna när man springer? :S Är det någon annan som har fått det så säg gärna till :P

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag...får väl se vad som händer

Puss

Kommentarer
Postat av: Christina

Vad härligt! Grattis! :)

2008-06-15 @ 19:49:39
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0