Student

Hej!
Igår tog min bror som sagt studenten. Grattis grattis! :D Hans klass fick gå ut först :D Det var riktigt roligt hemma sen med alla släktingar och vänner :)
Idag ahr det avrit 28 grader! =O och jag har varit med Malin inne i stan :)
Imorgon ska jafg faktiskt jobba :D Kul att tjäna lite pengar. Jag ska sitta på en buss och ta betalt av folk som ska ta sprutor. Eller jag ska sitta utanför bussen, men lite jobbigt komemr det nog bli att sitta där i fem timmar, men det är smällar man får ta ;P

och så måste jag säga grattis till Emma som visst blev balens drotting på deras bal fick jag reda på idag :D Grattis!

Och nu är allt klappat och klart för språkresan :D två veckor kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jääs, det är härligt med cash ;)

Men 5h är ju ingenting :P!! Plus att du får ju vara utomhus :)

Aja, på söndag ska ju du och jag till stan så jag hoppas att du har lite "shopping-lust" kvar i dig ;)

2008-06-06 @ 22:05:16
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0