Paddling

Jaha, nu är jag hemma igen från lägret :) Idag så var det pannkakor till lunch! :D Elli var nog närmast på tävlingen (vi skulle se vem som gissade rätt) som tänkte säga pannkakor men ändrade sig. Synnd! ;D Sen åkte vi och paddlade kanot från gudö till krokodilbadet.
På ditvägen gick det jättebra, då paddlade jag med Joel och Lollo. Men på tillbkaavägen så paddalde jag med Elli och Adrian och då gick det väl ungefär ingenstans ^^ Så vi fick byta platser mitt ute i vattnet och var lite nära att välta och paddlade tillbaka lite baklänges och lite framlänges och kom tilbkaa typ en halvtimme eller ngot efter alla andra =P
Hoppas det går bättre nästa vecka!
Imorgon så ska jag inte vara ledare för att jag har tävling på kvällen, DM! Så Aive tyckte att jag skulle ta det lungt. Lite tråkigt att missa sista dagen :/

Nu så ska jag ringa till Elin och se om hon är hemma :) byeeee!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jaha, var lägret bara 3 dagar??

Hoppas att det går bra på tävlingen!!! :)

2008-06-13 @ 19:55:26
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0