Hur tråkigt kan man ha?

Nu har ja verkligen ingenting att göra :/ Lisa sitter och kolalr på klärleken checkar in, men jag har inte riktigt hängt med.
Det rä inte heller något roligt på TV nu efter filmen.
Jag kan ju alltid berätta om min och viktors överdrivet roliga konversation när vi cyklade hem från IP:
Viktor: ...datorer. Kul va!? (Tykte jag han sa)
Jag: Öööhm, ja skitkul!
Viktor: Hörde du ens vad jag sa?
Jag: Ja, nånting om datorer.
Viktor: Nej, jag sa I morgon ska vi på picknick med våra mentorer. Kul va!?
Jag och Viktor: Hahahahah

Hehe men den var inte rupertråkig iaf ;P Fast saker blir ALDRIG lika roliga när man återberättar dem.

Man kanske ska lägga sig lite tidigare än vanligt så man är pigg i morgon. Ja så får det nog bli ;)


Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Buko

Hihi. Det var kul, så att alla vet!

2008-06-09 @ 17:49:32
Postat av: Buko

Hihi. Det var kul, så att alla vet!

2008-06-09 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0