fredag den 13

Har ni haft någon otur idag då? Inte jag, inte för att jag har ahft någon tur helelr direkt...

Dagen började med att jag och Lina åkte till mammas jobb och vaccinerade oss(som ni kanse förstod i inlägget innan) ;P Det var den tredje och sista sprutan. Sprutorna har bara gjort odare och ondare! :S
Sen blev det mc donalds lunch och Mc drive med moppe xD Händigt!

Sen avr det också tävling, DM! Det gick bra :) Jag kom 4a. Men jag var typ sist i starten, för jag ryckte till så mycket så det finns inte och var inte med när startskottet gick, så det borde ha blivit omstart! Vart har domarna ögonen egentligen??? Men jag är nöjd iaf och ska inte klaga :)
Och Lisa kom 3a i 200 meter häck! :D GRATTIS!!

Men vägen dit var förjävlig :P Var nog första och sista gångenj ag åkte buss till Källbrinks IP!
Först så åkte jag till Norra Sköndal och där skulle jag byta till bus 172, som bara åkte förbi! Den svängde inte ens in dit bussarna ska, körde bara rakt fram. Så då fick jag vänta i en kvart (jag hade redan väntat 10 minuter innan) på nästa buss som kom försent. Men sen kom den och vid Huddinge sjukhus så stod det en bussjävel framför så våran buss kom inte fram men till slut flyttade bussen framför på sig, sen så höll busschauffören på och stängde och öppnade dörrarna hela tiden och åkte aldrig iväg.
Sen kom jag fram till Gustav Adolfsvägen där jag skulle bytt till 706 men den hade jag missat eftersom första bussen inte kom och det skulle inte gå någon mer 706a så jag ringde till pappa och frågade vart jag var och så beskrev han vägen till Källbrinks så jag fick springa dit med min väska och allt och det var typ 3 km!
Så jag hade kanske lite otur idag kom jag på nu ;P

Nu ska ja va med becca och Malin :)

Puss

PS. Min bloggdesign har försvunnit tack vare en viss person mne jag nämner inga namn, du vet dem det är ;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Åhh, 4:a, vad synd! En placering från pallen. Fast bättre än vad jag brukar komma när jag tävlar ;)



Du borde inte säga att sprutorna blir ondare och ondare, jag har ju inte tagit min 3:e ännu! :P Men jag klarar mog nog... Just det! Du var ju med när jag tog min 2:a :P



He he, det låter som att det gick lika bra för dig att ta dig till Källbrinks IP som det går för mig när jag ska ta mig till Sätra :P

2008-06-14 @ 17:19:54
URL: http://christina08.blogg.se/
Postat av: Lina

"nämner inga namn" :P

2008-06-19 @ 16:46:31
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0