faaaan

Fan att Sverige inte vann =( Men vi får hoppas att vi vinner nästa match så dom går vidare! Och Zlatans mål var skitsnyggt! :D

Idag så har jag typ gått in och ut från datan hela tiden :Pkollat på fotbollsmatchen och kollat på en film med Lisa och nu sitter jag här igen :P

Imorgon ska jag tävla igen, fortfarande DM, i 200m. Men det är mest för att få en tid för jag har inte sprungit det på ett tag! Jag hoppas att jag orkar hela sträckan, tycker att det är sjukt jobbigt att springa 200m numer (så otränad är jag! :O) ;P men jag får bita ihop ;)

Önska mig lycka till ;D


Kommentarer
Postat av: Alaeddin

Zlatan = KUNG!!!

2008-06-17 @ 17:09:37
Postat av: linda

ja :)

2008-06-18 @ 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0