En klass för sig

Vårat friidrottsgäng är verkligen en klass för sig ;D Idag hade vi OS på sommarlägret och som en början så klädde alla vi ledare ut oss och dansade. Först blev det lite Soulya boy (eller hur det stavas), sen macarena och sist perrea perrea! xD Vi är sååååå sköna :D Längtar tills jag får alla bilder, då ska ni få se. Björn var nog bäst! ;D

I tävlingen så var jag och Joel + några barn Australien. Jag tävlade i 60m som jag vann, kula och kom 2a och spjut och där vet jag inte var jag kom. Sen var det staffett som vårt lag kom 2a i.
Sen tränade jag och Denis och såg en heting (tror vi) som hoppade höjd. Vi såg honom aldrig ordentligt framifrån men av det lilla vi såg verkade han snygg.=)

På söndag så åker jag och Linn iväg till England! Ska bli så kul men jag är lite nervös :P Jag håller på och tar fram vad jag ska ha med mig men det går väl sådär så jag ska väl försöka anstränga mig lite åt det nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

JAAAA!!!

jag såg oxå den hetingen!! :D

skeetasnygg ju ^^

pussisar, ha det så kul i England, vi kmr sakna dig på IP ;)

2008-06-19 @ 22:06:32
URL: http://brannstam.blogg.se/
Postat av: Lina

Ni är för sköna ;)

Lindaaaaaa, måste ju hinna säga HEJ DÅ till dig innan du åååååker!!! :D

2008-06-20 @ 16:35:22
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0