Tisdag

Det är skänt att sova i sin egen säng igen :P
Iaf så har jag varit med Christina ida, vi såg white chicks, var ute och gck med hennes hund och spelade spel.
Det var riktigt roligt att träffa henne, som vanligt :) Och så var det skönt att prata av sig massa om språkresan!

En sak som jag tänkte skriva i inlägget när jag kom hem som jag glömde var att när vi var på flygplatsen och skulle åka hem så är det någon som bankar på rutan från en bil. Jag kolalr vem det är och ser FIIA!!! :D vilet sammanträffande, jag visste att hon skulle dit veckorna efter mig. Men tänk att vi var på flygplatsen samtidigt av alla tider! =D
Du kommer få två superveckor, jag lovar!

Ikväll ska jag vara med Becca och Elin <3


Kommentarer
Postat av: Christina

Ja, det var kul! :) <3

.. som vanligt;)!!

2008-07-08 @ 19:58:58
URL: http://christina08.blogg.se/
Postat av: Becca

Aww, tyvärr kunde jag ju inte komma:/ Jag mår inte så bra.. men vad händer på torsdag ?:)<3

2008-07-08 @ 23:41:45
URL: http://undeerbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0