hemma!

Nu är jag hemm igen efter två veckor i Brighton! Det blir för mycket om jag ska skriva allt vad vi gjorde här, men måga trevliga killar fanns det, eller hur? ;)  Tack för två underbara veckor linn och alla andra!!! <3<3<3 På ett sätt är det verkligen jätteskönt att vara hemma, men på ett annat sätt så kommer jag sakna alla nya kompisar så grymt mycket! Det är klart att jag tog deras msn men det är inte alls samma sak att prata medn nån på msn som i verkligheten...JAG SAKNAR ER!

I veckan måste jag se till att träffa alla kompisar som jga har saknat här hemma innan jga åker iväg till Turkiet! Bara 10 dagar kvar :P

Ska försöka få upp lite bilder från brighton snart =)

Här är en bild från vårat sköna upträdande på friidrottslägret =)



Kommentarer
Postat av: Lina

Ååååååh skönt att ha dig hemma :D:D:D

Hoppas du har haft det grymt! <3

2008-07-06 @ 22:23:40
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0