.

Igår så spenderades dagen med lilla Lina som moppade hit efter min träning =) Hon åt middag här, det var trevligt =D
Idag så passade jag på och sola medan det var sol, det sak ju bli dåligt väder igen imorgon och sen så åkte jag och Elin hem till Becca och vi gick till drevan och köpte glass bl.a. Och så pratade jag av mig om språkresan igen =P Undrar hur många gånger jag ahr berättat om den nu ;)
Sen åkte jag hem och skulle cykla till träningen med Viktor. När jag stod och väntade på honom vid rödljusen så kom jennifer åkande i en bil =D Där ser man vem som åkte i Tyresö! ;D Sen kom Viktor och även han fick höra om språkresan och sen några på träningen ;)

Hehe har man varit hemma mycket sen man kom hem eller? Nej ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0