transferdag

Idag var en pretty nice day. I slutet av dagen skulle vi ha massage på en lektion så jag typ gick och längtade hela dagen ;P
Vi hade en transfer dag men fråga mig inte vad det är för jag vet inte :P
Men det var iaf en massa föreläsare som var där, först var det en för alla i aulan och sen fick alla klasser en varsin. Eller inte alla, det här var bara för dem på Erika.
Men ingen av föreläsningarna var speceillt givande och på den för idrottsklasserna så fattade jag faktsitk typ ingenting, Hon pratade typ ingenting om eget företagande, hon pratade mest om sin son. Haha :P

Sen vard et lunch. Pannkakor! :D men NÅGON råkade ju lassa på typ 1 ton sylt på min tallrik så alla kollade snett på den :P


Här ser ni min enorma sylttallrik ;)

Sen skulle vi lite sikussion om vad man skulle göra för eget företag och Jonis, Rasmus, Alaeddin och jag ska starta JARL kondomer. Haha ;)

SEN hade vi äntligen massage! Det var så galet galet galet skönt! Vi ska ha det om typ två veckor igen och jag längtar redan! AK var bäst på att massera :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

råkade lassa på? :O haha

2008-12-02 @ 16:00:36
Postat av: linda

kanske skulle skrivit "råkade" ;p

2008-12-02 @ 16:07:38
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: eleonor

Åh vad härligt med massage, det vill jag cokså ha i skola.. haha ;D

2008-12-02 @ 16:51:10
URL: http://elundbladh.blogg.se/
Postat av: Christina

Vem var det som lassade på då :P?

2008-12-03 @ 17:16:33
Postat av: lisa

haha :D de kan ja förstå :p

2008-12-04 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0