Tisdag

Hemma från denna dag nu. Så det är bara 2 dagar kvar i skolan plus avslutning!! Jag fatar inte att halva tiden i gymnasiet redan har gått..vart tar all tid vägen egentligen?? :/



Aja, åter till idag :P Jag hade en väldigt ful i håret dag så jag lånade 
Lisas mössa :) Jag önskar mig en i julklapp ;)

Idag var vi i alla fall inte i skolan. Först åkte vi in till riksidrottsmuseet. Men jag kommer typ inte ihåg ett skit av vad guiden sa :P Det var inte så värst roligt där, fast vi fick se några filmer från idrott förr i tiden, och de var roliga. haha!

Sen var det lunch inne i stan, det blev donken för mig och AK,
och efter att sen ha åkt och gått och letat rätt på birkagatan 15 så var det bowling ;P Det skulle typ vara en tävling mellan oss och idrotts treorna men jag vet inte hur det blev med den saken :P
Jag spelade iaf Alaeddin, Bulduk och Osan. Den första serien gick jättebra i början och jag höll på att vinna, den andra ska vi inte ens tala om, haha ;) Men totalt kom jag i alal fall inte sist, bara näst sist (;


Här är lite bilder från igårkväll. AK och Becca var här och vi spelade lite singstar och lite massage :)


Fast det var ju grymt mycket fler bilder än 4 som togs! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passa verkligen jättebra i mössan, linds! :)

2008-12-16 @ 17:39:25
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Malin Andersson

Det tycker jag också. skit söt!

2008-12-17 @ 11:43:45
URL: http://mallinandersson.blogg
Postat av: linda

taaack! :)

2008-12-17 @ 15:59:07
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: Christina

Du, jag är inte heller någon "mästerbowlare" om man säger så :P

Vi kan bilda klubb!

Btw, ni verkar slappa ÄNNU mer än vanligt nu i slutet av terminen (kollar på filmer, spelar bowling :P). Själv har man ju prov och shit.. suck

Aja, jag håller med om att tiden går fort! :O

Känns som att vi började 1:an för inte alls länge sedan..

2008-12-17 @ 16:41:53
Postat av: linda

haha, jag kan inte annat än hålla med om allt du skrev ;P

2008-12-18 @ 16:09:22
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0