skön fredag!

Idag hade vi enbart en lektion på en timme och en kvart. Våra engelskalektioner har varit ganska slappa på senaste tiden. Vi leker mest, men det är ju faktiskt gansak kul ;)
Vi har ju lekt "tips från coachen", charader, haft tävlingar med ord och idag så skulle vi rita hur vi trodde personer från olika länder ser ut ;D

Här är min och AKs stereotyper som jag lärde mig idag att det heter


An American( och         A French                A German
om ni inte ser det
så håller han i en
coca cola flaska!!!)


Här ser ni hur Jonis tror att andra tror att svenska ser ut, men jag är inte äker på att alla var helt överräns? ;D



Det var våran skolfredag det :)

Om några timmar ska jag iväg till det suveräna Tyresö centrum med Malin ;) Hon ska färga håret och kliopa sig, det blir nog jättebra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0