Mina sablans nycklar är borta och vibrationen på min mobil funkar inte!

Annars har dagen återigen varit ingen dum dag ;)

Spanskan: Vi kollade klart på filmen

Engelskan: vi pratade lite om olika ämnen vi fick och så skrev vi julberättleser. Man skrev i fem minuter, sen skickade man vidare sin berättelse och fick en annans och skrev 5 minuter på den osv.

Matten: Vi hade en "fem i rad" turnering. Jonis vann, så det var ju inte så konstigt att jag förlorade mot honom, han var ju bäst av alla ;P men sen fanns det vissa som fuskade till sig en seger, fast jag nämner inga namn ;)

Lunch: Bestod av tacos och glass!! :D
Fast låt dig inte luras av dina ögon, glassen "såg ju riktigt god ut", men så god var den inte ;D

Naturkunskap: Vi kollade på Hampus innebandymatch :P

Sen tog jag bussen till Tyresö centrum och Lina och Annelie (som jag träffade för första gången ;) ) och fixade lite julklappshemlisar :)

Tommorrow är skolavslutningsdagen! :D Fast det känns inte som att vi slutar i morgon... Sen ska jag till Nacka forum med Malin och köpa kläder till nyår och fixa de sista julklapparna :)

Pusspochhej från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0