Klago inlägg

Känner mig ltie skyldig att uppdatera nu ;) Men faktum är att det inte har hänt så mycket, det enda jag har att berätta om är väl min superdåliga tisdag.
Jag trodde att den skulle bli superbra för vi hade värsta sovmorgonen (trodde jag), men sen fick jag sms av Alaeddin som sa att vi hade specialidrottslektion precis nu. Den är två timmar så jag tänkte att jag skulle hinna till den sista timmen. Men när jag väl kommer fram så slutar vi typ precis just då! Och Kalle var typ skitsur att jag kom försent. Men, jag menar jag kom ju till sista timmen och det är ju inte mitt fel att han slutar lektionen en timme tidigare precis samma dag som jag kommer försent!

Sen var det lån lång lunch och sen svenska. Och min grupp var tvugna att redovisa fast vi egentligen skulle gjort det på typ torsdagen eller fredagen. Så vi var inte klara och fick ändra och sen gick det skitskitskitskitskitskitskitskti för mig :/

Det känns som om jag har skrivit en del klago inlägg här, det här får fan vara mitt sista ända fram till nyår!!!!!!!! Nu ska det bli glatt här! ;)

Kommentarer
Postat av: eleonor

Usch, vad jobbigt! Störande när lärarna ändrar grejer bara sådär, jag hade blivit skitarg :p

2008-12-11 @ 15:51:24
URL: http://elundbladh.blogg.se/
Postat av: Christina

Vaddå? Ändrade de schemat på morgonen innan eleverna hade kommit till skolan?? Det låter ju helt stört!

Hur ska man då få reda på det?

2008-12-11 @ 16:06:05
Postat av: linda

ändrade schemat och 'ndrade schemat..vi hade inte hela lektionen bara :P men ja, jag blev gansak sur ;)

2008-12-12 @ 11:21:17
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0