Kan Dennis se in i framtiden?

Jag och Malin hade skitkul igår :D Jag sov ju över där :) Men vi blir ju som vi blir på bilder ;P HAHA!

Kom nyss hem från träningen, som itne var som den brkar. I morse kände jag mig inte så taggad på att gå hem från Malin och sen iväg till träningen, men det gjorde jag. Och helt plötsligt efter yogan så bankade det stenhårt på dörren. Sandra sprang och öpnade men stängde igen och sprang till baka helt full i skratt och sa inte vem det var.

Och Dennis ba: "Var det Pär som var utklädd till tomte?"

Sen kmmer det in en tomte genom dörren! Haha! Jag hörde faktsitk inte vem det var, för ha pratade med jättemycket dilekt, men sen visade sig att det var Pär ;)
Han hade med sig kexchoklad, lussebullar, pepparkakor, julmust och festisar. Så det blev fika istället för hoppstyrka. Me like! Det får kompenseras (säger man så? :p) eftrsom vi inte fick någon fika på julavslutningen i skolan.

Ikväll kommer bror min hem! :D Då blir det pizza, fast vi lär ju inte äta förrän typ klockan 9 för tåget kommer halv nio :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0