.

Hej!
Har inte updaterat på ett tag, men nu ska ni allt få en uppdatering av my life ;)
Igår slutade jag väldans tidigt så då åkte jag till pizza hut med Lina, Chrstina, Vendela, Stina och en anna tjej som heter K/Carro. Det var gott! Och jag gjorde inte om asmma misstag att äta mig äckligt mätt som tur var , trodde först att det skulle bli så. Haha ;)

Idag hade jag bara två lektioner. Först engelska som var kul. Vi blev indelade i små grupper, 2 eller 3 och gjorde rollspel och lite andra lekar :)
Sen hade jag hål i nästan två timmar. då fördrevs tiden med att köra pingis med grabbarna och Malin, men det gick skitdåligt för mig :/ ;)

Nu ska jag baka julgodis med Lisa och mamma! :D

vinterkramar! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

torsdagstradition =)

2008-12-07 @ 10:01:39
URL: http://www.pottfrilla.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0