Det är feminismen som spökar!


(spöke) haha! xD

I morse så snackade jag och ak lite och kom in på diskriminering, vilket båda tyckte var överdrivet på alla sätt och vis! Särskillt feminismen! Jag menar okej att det ska vara jämstäält, men dom vill typ göra det tvärt om och trycka ner killarna! Och ska alla tjejer bli chefer och få högre lön bara för att de är tjejer? Då blir det ju diskriminering :P det är nog många killar som ä chefer för att de passade bättre som det än någon annan.

Och som du sa, vad ska man göra åt saken? :P

Sen när jag kom hem hade jag fått ett kul mail emd massa saker som barn har sagt, och då fanns det här där. Kolla vad feministerna smäller i dom små barnen :P

"Skillnaden på könsorganen blir mindre  och mindre på grund av 
jämställdhetslagen."

(Det var en nioåring som sa det men jag vet inte om det var en kille eller tjej för det var ett lite annorlunda namn :P)

Nej, nu har jag debatterat klart ;) och i morgon är sista skoladagen, sen är det bara avslutningen kvar!!! :D

puss<3

Kommentarer
Postat av: Christina

Whut!? Slutar ni imorgon?

Lyckoost ;)

2008-12-17 @ 16:43:05
Postat av: Anonym

haha, nej, på fredag, en dag och OCH SEN skolavslutning ju ;)

2008-12-17 @ 17:13:56
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: AK

Hata feminismen asså! ;)

2008-12-17 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0