Dan före dopparedan ;)

Idag gick jag upp ganska tidigt, bara för att träna med Puk-O! så han inte behövde göra det själv :) I'm an angel! ;P Så vi åkte till Sätra, det har typ aldrig varit så tomt där, fast Puk-O! tyckte det var ganska mycket folk...hur han nu kunde tycka det :P

Men det var bog den roligaste gångenm jag har varit där. Haha, det var en mörk kille där som sa att han kom från Holand, och han typ hoppade runt överallt och pratade med allt och alla :D Och började dribbla med en stor boll som en tjej gjorde sit ups på.

Han visade också massa övningar, bl.a. rygglyft som är bra för baksida lår. Han var verkligen superhärlig! Det behövs fler såna killar ;D Värsta smilet hade han HELA tiden också! hehe :P

Fast min tränig gick inte så bra, kände mig lite halvt illamående. Konstigt, haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0