Lag-usm

Nästan hela den här dagen har jag varit på Källbrinks IP. Inte det bästa vädret för tävling men men. Det var ju lag-usm. Tyvärr vann vi inte, men det är faktiskt inte så konstigt eftersom våran klubb är miniliten om man jämfö med adnra så vi ahde inte deltagare i alla grenar.
För mig så gick det inte så b ra på 100 m, men på 400m blev jag väldigt nöjd. Jag sprang på 64 sekunder vilket är bra för att vara första gången man springer det, plus att jag är förkyld och hade räknat med att springa på typ 70 sek.
Staffetten gick inte heller så bra för oss tjejer tyvärr :/

Och nu är jag väldigt trött i benen, för det var bara en timme mellan alla mina grenar så jag hann värma upp, springa 100m, värma upp, springa 400m, värma upp och springa staffett.

I natt ska jag upp och se på wissman när han springer, hoppas det går bra men det tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Christina

Ha ha, om din klubb är liten så måste ju min klubb vara miniminiminiliten :P Ha ha! ;)

2008-08-17 @ 20:16:49
URL: http://christina08.blogg.se/
Postat av: Christina

Btw, varför tävlar du om du är förkyld:P?

Vi ses imorgon! :)

2008-08-19 @ 10:23:39
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0