Sommarlovet slut :(

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vara med Malin och Becca och tränat. Jag passade på att njuta lite av solen på sista lediga dagen. Fatta att ett helt sommarlov redan har gått! Fast jag tycker ändå att jag har hunnit med ganska mycket, jobbat, varit i england, varit i turkiet, jobbat igen och såklart varit med kompisar och badat och så :)

Imorgon kväll ska jag på en live inspelning på P3 som Lina vunnit billjetter till, så det är henne och Christina som jag ska dit med :D

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja, du har verkligen haft fullt upp!

Och nu är du både rik, solbränd och bättre på engelska ;)

2008-08-19 @ 20:43:02
URL: http://christina08.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0