Skol SM

Just nu sitter jag och kollar på vilka grenar som det finns till skol SM. Men jag kan inte bestämma om jag ska vara med på 100m eller 400m. Jag har inte direkt någon snabbhet i benen för tillfället tror jag så jag vet inte om 100 meter är någon idé. Å andra sidan är jag inte direkt bra på 400 heller...I have a problem! Hjälp någon!?

Men det ska bli så himla kul att tävla i skol SM! Gud vad jag började längta när vi snackade om det på träningen. Vad vi kanske ska klä ut oss till får bli en överraskning, men det var för en gångs skull min brilljanta idé ;) Vi måste bara kolla med killarna och Frida :P

Hörs i morgon <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha nu blev jag nyfiken vad har ni för planer? Vart kan man se vad det finns att välja på i skol sm?

puss

2008-08-26 @ 17:17:50
URL: http://sommaarbarnet.blogg.se/
Postat av: eleonor

Gud vad kul med skol-SM det kommer säkert gå asbra :D

2008-08-27 @ 17:15:34
URL: http://elundbladh.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja sökte på skol-sm på google sen kom det upp ;)

2008-08-27 @ 21:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0