Freeeeedom!

Haha nej nu överdriver jag. Så känns det inte riktigt att sluta jobba, visst är det skönt men...
Som vaslutning så fick jag längre rast och åt lunch med några andra sommararbetare i centrum. det blev hamburgertallrik för min del.

När jag kom hem avr det strålande sol så jag passade på att sola lite, men först kollade jag på tennisen, bra gjort av killarna att komma till final!

Sen så kom morfar som fyller år idag och vi gick till Kina restaurangen vid alléplan och åt middag. Så nu är det tårta, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: lisa

Halloj!!

vist varde en fin marsipan-ros på tårtan :p

<3

2008-08-15 @ 21:30:25
Postat av: linda

ja, den va skiitalafin ;)

2008-08-15 @ 23:20:26
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0