Söndag

Gymmet idag gick bra :) Vi fick pröva alla övningar och så...Sen på tisdag börjar vi köra igång på riktigt :D

När jag kom hem så pluggade jag lite matte, sen pratade jag i telefon med Malin i 55 min och 53 sek! =O Tiden går fort när man har roligt :P
Nu har jag ännu mer mattepluggande framför mig. 20 sidor till ungefär som ska vara klara till i morgon tack vare att matteläraren kom på att vi behövde höja tempot om vi skulle hinna gå igenom allt till nationella provet :S så nu blir det ett kapitel varje lektion!

Så nu måste jag gå och göra matte =/ puss<3

Kommentarer
Postat av: malin

ojj pratade vi så länge?! eller dee kanske inte var så länge, men de gick snabbt!

2008-04-16 @ 08:30:47
URL: http://mallinandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0