skoolan

nu har ja slutat skolan :P jag och jennifer håller på och gör klart pedagogikgrejen. Sen ska jag vara med Elin :) det avr länge sen vi sågs!

Vill ni veta något kul!? JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB! :D:D:D på ett äldreboende, det var mitt andrahandsval, men jag är glad att jag ahr fått ett :) Ska komma på intervju sen, jag hoppas att jag får jobba någonstans nära där jag bor.

Igår så gick det bra på gymmet men dessvärre blev det ingen jogg för mig och Emma... Menmen :P Jag trodde att ajg skulle ha asmycketr träningsverk men det hade jag inte, tur att jag stretchade! Som jag inte brukar vara så bra på annars ;P
Nationella provet gick också helt okej för mig hoppas jag! För A-K gick det bra :)

Ska gå nu <3<3<3

Kommentarer
Postat av: malin

LINDA JAG VILL OCKSÅ HA SOMMAR JOBB DIN LILLA SKIT SOM FÅR OCH INTE JAG:P

2008-04-17 @ 11:27:43
URL: http://mallinandersson.blogg.se
Postat av: linda

thats life ;)

2008-04-17 @ 14:38:53
Postat av: malin

nee , orättvist!

2008-04-17 @ 21:40:41
URL: http://mallinandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0