Singstar?

tjenare! Har inte skrivit på ett tag nu...Men jag ha rgjort lite i helgen.
I fredags efter skolan så var jag med Malin. Vi låg och solade lite, det var typ 20 C =O! Senare skulle även Ak och Becca också komma. Malin skulle hem och käka så jag blev ensam och passade på att gå och köpa en läsk till kvällen.
När jag kommer hem så märker jag att det sitter en Ak och en Becca i soffan i vardagsrummet! En liten rolig överraskning! Vi gick och hoppade lite på studsmattan som jag, Malin, Becca och Lisa satte upp förra helgen. Jag gick in för att hämta en tjocktröja och när jag kommer ut så ligger Ak och Becca och verkligen asgarvar! Jag stämmde in i deras skratt och vi asgarvade i ca kanske 10 min typ åt någonting som inte var så speciellt roligt igentligen :P
Sen kom Malin och vi flummade lite mer på studsmattan typ hela kvällen. Vi hade tänkt att köra singstar men det blev inget av det, men vi hade roligt i alla fall =). Vi får sjunga någon annan gång ;)



Igår så var jag med Elin och vi pluggade lite och satt och pratade, det var också kul :)
Idag så ska jag plugga ännu mer =/ och ikväll blir det gymet ;) Polen om tre dagar nu! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

aaah, Polen!!
gissa om jag längtar :P
Har inte börjat packa än, men det gör jag väl idag och imorrn ;)
Sacre bleu!

2008-04-28 @ 10:22:26
URL: http://brannstam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0