Prison break

Just nu håller jag på och kollar på Prison Break :D eller det är paus så jag passar på att blogga lite :P Träningen idag var vääldigt jobbig!

Imorgon så har jag och Anna-Karin muntliga nationella provet i engleska! Awooiii :S men det ska nog gå bra :) vi är näst först, ganska skönt att ha det avklarat...
Sen ska jag och Emma vara duktiga och åka iväg til Alby och springa och sen ska vi gymma med de andra.

Jag har lagt till en ny länk till Ellis blogg som jag tycker att ni ska ¨gå in och läsa =)

Nu ska jag fortsättta se på prison break :D Me like! <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lost är bättre än prisonbreak, så det så :) Men jag sitter här å läser den här smörjan istället för att göra nåt vettigt! Usch! Skärpning! Nu blir det en joggingrunda på 7 kilometer... ;)

2008-04-14 @ 22:21:18
Postat av: Emma

Kul att vi äntligen ska komma igång med springningen då, not! Haha, jag haltar omkring här i skolan, ser mycket lovande ut =) Ses ikväll på gymmet då!

2008-04-15 @ 12:53:59
Postat av: ellinor

weei, jag hittade till din blogg :D och nu ska jag också lägga till dig blend mina länkar!

2008-04-15 @ 21:58:00
URL: http://ellinoor.blogg.se
Postat av: linda

haha elelr hur, de är vekligen NÅGOT som inte vill at vi ska jogga på tisdagar ;P mend e gick ju rikitigt bra på gymmet =)

jaa va bra elli ;D

2008-04-16 @ 13:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0